|
Na ovim stranicama nalaze se odgovori vezani
uz pitanja koje postave svi zainteresirani kao i sažetak tema koje
su obrađivane kroz diskusijske liste.
|
|
|
6146. |
Sjećam se još iz gimnazijskih dana rješavanja zadataka iz kemije.
Naime, htio sam pitati sljedeće; sin mi je upisao Tekstilno-tehnološki fakultet-TTF, u Zagrebu.
primjetio sam da se u većine zadataka previše se inzistira na mjernim jedinicama po molu i slično...., ima puno meni nekako nepoznatih termina, kao npr. množinska koncentracija, ja se sijećam da sam volio riješavati zadatke iz kemije.
- Ne vidim npr.da se spominje (npr. jedan zadatak:
Kako ćemo napraviti 250 ml 0,01N(normalne) otopine HCl-a, i da bude 20%-tna, ili možda koliko je ta otopina molarna ?
Neznam koliko je taj zadatak ispravno postavljen.
Mi smo prije rješavali većinu zadataka iz keije pomoću matematičkog "prosto pravila trojnog",npr: 50g ....100lit
150g ...Xlit ,
150g.100
X=----------- = 300 lit.
50g
Crnogorac Berislav,dipl.ing.
|
04.02.2016
|
6139. |
Evo, javljam se u vezi onog zadatka sa koncentracijama supstrata i maksimalnim brzinama reakcije. Znaci, ja sam zaboravio reci, da je takav zadatak dosao u ispitu, te se nije mogao rijesiti putem L.-B. prikaza , vec ga je nekako racunski se trebalo izracunati. Cuo sam kao da se je nesto trebalo oduzimati, pa mnoziti sa necim, ili tak vec nesto, ali uglavnom moglo se bez grafa. e, zato Vas sad pitam da mi pomognete. Hvala vec na ulozenom trudu za prijasnji odgovor, ali za vas jedino znam, pa moram pitati ! :)
Goran
|
04.02.2016
|
|
|
|
Postavite
pitanje iz bilo kojeg područja kemije i
e-škola će osigurati da dobijete odgovor od kompetentnog znanstvenika. |
|
|