|
|
Možete li mi reći zašto se najčešće na općinskim ali i županijskim natjecanjima ne pišu testovi do dogovorenog gradiva nego se ode i nekoliko tema dalje?
unaprijed vam hvala.
Ines
|
Ime i prezime:
Ines Meštrić
senny5z@yahoo.com
|
|
|
Za općinska natjecanja ne mogu ništa reći jer nisam nikad sudjelovao u izradi zadaća za njih. Što se tiče županijskih i državnih zadaća o tome mogu nešto reći s obzirom da sam član državnog povjerenstva koje priređuje zadaće za županijska i državna natjecanja. Ne bih rekao da se takve stvari događaju često s našim zadaćama. Povremeno se dogodi propust no to sigurno nije namjerno. Inače od desetak takvih pritužbi vrlo često je realno da jedva jedna stoji. Naime, vrlo često ljudi misle da nešto prelazi propisane okvire, ali nije tako. Nekoliko puta sam čuo prigovore koji su bili usmjereni na jedan primjer (tvar, pojam ili nešto) uz tvrdnju to nije sada u gradivu, ali su pri tome prigovarači potpuno ispustili bit zadatka. Ovakav pristup je vrlo loš. Događaju se i ovakve stvari: sada osmi razredi uče organsku kemiju i u propozicijama piše što je na općinskom, a što na državnom rangu. E sad, recimo da zadaća na županijskoj razini ima malo organske kemije a puno gradiva 7 razreda, onda se neki dođu buniti da kalcijev karbonat ne spada u gradivo. E to je pogrešno. U svakom trenutku u natjecanju trudimo se ispitivati cjelokupno gradivo do tada (to zapravo znači da maturant polaže svu kemiju od 7 razreda na dalje). Pozdrav i javi se ukoliko imaš još pitanja.
|
|
Odgovorio:
Nenad Judaš
judas@chem.pmf.hr
<-- Povratak
|
|
|
Postavite
pitanje iz bilo kojeg područja kemije i
e-škola će osigurati da dobijete odgovor od kompetentnog znanstvenika. |
|
|